ZWROTY I REKLAMACJE

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, prosimy postępować zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji

Sporządź pismo reklamacyjne i dołącz je przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru zamówienia i przyczynę reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady. Mogą Państwo również taki dokument przesłać skanem na e-mail: biuro@iliola.pl. W tytule wiadomości: reklamacja/nr zamówienia.

2. Odesłanie produktu

Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu.

3. Wysyłka

Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Aleksandra Kubas
ul. Paderewskiego 1/2 lok.9
44-120 Pyskowice

4. Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, mają Państwo 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt należy się skontaktować z nami: biuro@iliola.pl. W wiadomości prosimy podać imię i nazwisko, nr zamówienia wraz z nr konta bankowego. Następnie zwracany (z nienaruszoną plombą gwarancyjną) towar należy odesłać na adres:

Aleksandra Kubas

ul. Paderewskiego 1/2 lok.9

44-120 Pyskowice

Wybierz swoją walutę (Select your currency)
PLN Złoty polski
EUR Euro

Welcome to GREAT Britain